Darwinden Alice Springs’e Yol Günlugü 1. Gün

20 Nisan 2018

Darwin, Australia

Sabah 07:30 da kalkıp hazırlandım. 5 Gün sürecek 1. Gün Litchefield Mili Park, 2. Gün Kakadu Milli Parkı, 3. Gün Katherine,4. Tennant Creek, Devil’s Marble ve Alice Springs’e varışdan oluşan araba ile seyahat programı yapmıştık. Judith eurocar dan teslimat araci buldu. Beş gun içinde teslim edilecek 2.000 km mesafe limitli. Gunluk 25 $’a ek hergun için 5 $ ve benzin harcamasi.

Judith in 08:30 da beni alması gerekiyordu. Alman disiplini diye düşünürken geç kaldı. Benim eve gelmesi saat 10:00 u buldu. Havaalanına gittik. Teslimat aracını almaya gitti. Ayrılışımız saat 11:30 u geçti. Araç yeni olunca çalıştırması uzun sürmüş. 1.000 km yol yapmiş.

Geç olsun güç olmasın dedik ve yola çıktık. Yakında Coles supermarketten su ve ekmek aldık. Hava oldukça sıcaktı Litchefield’a öğlen 14:00 de vardık.

Bilgi aldıktan sonra önce Termites Boulder

sonra da Wangi Şelalerine

v

ardık. Orada free wifi olması sevindirdi. Şu anda simcard almıyorum çok pahalı geliyor. Orada öğleyemeğini yiyip, Florence Fall a devam ettik. Florence Şelalerine geldiğimizde son yüzen çift ayrılıyordu. Güneş batışa hazırlanırken, şelalenin havuzundan çoktan ayrılmıştı. Suyun serinliği üzerimizdeki yorgunluğu aldı.

Suda balıklar bizi ısırmaya başladı, ortalıkta kimse olmayınca şelalenin döküldüğü yere gitmeye çekindik. Yavaş yavaş toplanıp arabaya yöneldik. Yakınlarda iki kamp yeri vardı. Camping 2DW yi seçip orada bir yer bulduk. Kamping oldukça,sessizhiç ışık yok, sadece tuvaletlerde var. Bir anda hava kararınca gözgözü görmez oldu. Arabada aircondition çalıştırıp oturmayı denedik,bu sefer çevre çadırlardan rahatsızoldular. Neyse yer değiştirdik herkes kendi içinde oturmuş sohbet ediyordu. Bir yere karar kıldık. Arabanın içi oldukça sıcaktı. Judith huzursuz bir türlü sakinleşemedi sürekli ışık yakmaya başladı. Allahım bana sabır ver demeye başladım. En sonunda kalkıp, dışarı çıktım. Genç bir grubu ateşin başında otururken görünce yanlarına gittim. Karanlıkta seçemediler ama oturmam için işaret ettiler. Yirmili yaşlarda kızlı erkekli grup. High schoolu iki yıl önce bitirmişler. Herkes bir yerlerde çalışıyor. Universite okumak çok pahalıymış. Oldukça içmişlerdi zorlukla konuşuyorlardı. Herşeyi merak ediyorlardı konudan konuya atlıyorlardı. Kizlardan biri çok olgundu. Her anlattigimi dikkatle dinleyip arkadaşina açikliyordu. Bir anda arkadaşi şelaleye yuzmeye gidelim diyince kalktilar nazikçe izin isteyip ayrildilar. Gokyuzunu aydinlatan yildizlarin altinda teşin çitirtisi vahşi doganin sesi ve sivrisineklerle başbaşa kalmiştik. Yogun nemli sicagin içinden soguk bir ruzgar esti. Kendimizi sessizlige teslim ettik.