Minca, Santa Marta Kolombiya / Minca, Santa Marta Colombia

CLICK FOR ENGLISH

Santa Marta inanılmaz bir cennet ve alternatifler çok fazla 🙂  Hostelden arkadaşlarla Italyadan Silvio, Arjantinden Soledad ve Kazakistan’dan Bahtiyar ile 25 km uzaklıkta Rio Minca bölgesine gittik.

Minca haritası

Minca şelaleleri kahve tarlaları ile ün salmış bir yerleşim daha çok doğa ve dağ tabii ki 🌳🌲Dün akşam fiyat araştırması yaptık ve taksi 40.000 peso olunca dört kişi olduğumuz için takside karar kıldık. Bu arada Kolombiya 1.000 peso 1 Tl gibi. Sabah 08:30 yola çıkıp, 09:00 gibi oraya vardık. Vardığımız yer küçük bir yerleşim köy gibi, oradan yokuş yukarı 1 saat yürüyerek şelaleye vardık. Yol boyunca bambu çeşitli meyva ağaçları vardı. Daha çok Finca denilen çiftlikler olduğu için sadece bahçe giriş kapıları görünüyordu. Tabii Brezilyada mango ağacını bildiğim için, rastladığımız mango ağaçları meyvalarını tattık.

Şelaleye giden patika iki taraflı mango ağaçlarıyla doluydu..

Burada moto-taxi tabi çok yaygın, yol boyunca sürekli birilerini taşıyan motosikletler geçiyordu. Şelaleye vardığımızda ter içinde kalmıştık ve kendimizi serin sulara attık. Bir süre sonra dönüşe geçip, diğer şelaleye uğradık ve yüzmeye devam ettik. Tekrar başlangıç noktamıza dönüp öğle yemeğini de yedikten sonra Foz de Azul denilen bir saatlik yürüme mesafesinde başka bir şelale’ye gidelim dedik. Tabii saat 15:00 git gel risk olduğu için 5.000 peso ya motosiklet pazarlığı yaptık 4 motorla yola çıktık

Yol oldukça bozuk, motorda hoplayıp zıplayarak, şelaleye vardığımızda ohh çok şükür dedim.

Dönüşte yürüdük ve yolda dağ manzarasında organik ürün satan bir yerde kahvemizi içtik. Oradan çıktığımızda 2 köpek merkeze kadar bize eşlik etti

Foz de Azul’den dönüşte iki köpek şehir merkezine kadar bize eşlik etti 🙂

ve kollectivo ile 8.000 peso  ücret ödeyerek döndük. Ne demeli Gracias A la Vida 💝😍

Yeşilin tonlarıyla çevrelenmiş tepeler
Manşet girin
Foz de Azul 🙂 Ahşap köprüsü ve sağında şelalesiyle

Santa Marta is a fantastic hEaven from the hostel and the alternatives too much 🙂 Silvio from Italy with friends, with Soledad from Argentina and Kazakhstan Bakhtiyar 25 km away we went to Rio Minca.

Mince waterfalls and coffee plantations have made more notorious residential nature and mountain course dinner price you 🌳🌲 research and taxi 40.000 pesos for a taxi when we decided we were four people. Meanwhile, 1,000 Colombian pesos 1 as TI. 08:30 morning starting out, we got there like 09 o’clock. like a small village where we have a settlement, we have 1 hour uphill walk from there to the waterfall. There were a variety of fruit trees, bamboo along the way. because it is more farm called Finca seemed only entrance gates. Of course I know the mango trees in Brazil, we find we have tasted the fruits of mango trees.

Here moto-taxi is very common subject he was constantly passing motorcycle carrying one along the way. We were in a sweat when we get to the waterfall and we threw ourselves in the cool waters. return pass after a while, we have continued to visit other waterfalls and swimming. Once back at our starting point after eating his lunch in a one-hour walk from Foz de Azul we said let’s go to another waterfall called. 15:00 Of course it did 5,000 pesos or motorcycle bargain because it is a risk we have to be up to 4 motor road

The road is pretty bad, motor jumping up and down, ohh I said, thank goodness we got to the waterfall.

We walked down the road on the way back and we drank our coffee in the mountains in a place that sells organic products. Until we get there, they were accompanied by two dogs centers.
We came back and charged with paying 8,000 pesos kollectivo. Nor should Gracias a la Vida 💝😍